Pelegrinatge Europeu de Joves

Acompanyants, Adolescents, Joves, Joves Adults

Info

No et perdis el pelegrinatge a Santiago de Compostel·la del 29 de juliol - 8 d'agost amb milers de joves de tot Espanya.

29 jul. 2022

8 ag. 2022

Santiago de Compostela

PREGUNTES FREQÜENTS

Arribarem caminant a Santiago el dimecres 3 a la tarda (entre les 2pm i les 7pm), així que et pots unir a nosaltres llavors al IES ANTONIO FRAGUAS

L’eucaristia de cloenda és el diumenge 7 a les 10am al Monte do Gozo (enllaç). Anirem amb busos i amb totes les maletes, ja que els espais hauran de quedar buits després de l’esmorzar. La missa acabarà cap a les 13pm, així que compte amb el desplaçament.

A la nit del 29 de juliol a les 22h des del Seminari Conciliar de Barcelona

El camí primitiu. Des de Lugo – Friol – Melide – Pedrouzo, Arca – Santiago (4 etapes)

Adolescents: 16 a 18 (Nascuts entre 2006 i 2004)
Joves: de 18 a 24 (Nascuts entre 2004 i 1998)
Joves-adults: de 25 a 35. (Nascuts entre 1997 i 1987)

Sí. Tot Catalunya anirem junts! Però també tindrem moment per estar només amb la nostra delegació.

Descarrega’t l’App per a tenir tota la informació i et puguis inscriure als tallers!

QUÉ HEM DE PORTAR

1.

Tres àpats dels primer dia

Esmorzar, dinar i sopar

2.

Documentació

Carnet sanitari – DNI, NIE o Passaport – Carnet jove o de família nombrosa (si es té)

3.

Motxilla

NO carregarem amb la motxilla de pelegrí durant les etapes

• Motxilla de viatge (de 30L max.) o 10-12kg – La motxilla gran no pot excedir el volum demanat. No carregarem el sobrepès de les motxilles.
  • Motxilla petita per les caminades on guardar aigua, dinar (que s’entregarà a meitat d’etapa, en format picnic), material personal: documentació, llibret del pelegrí, crema solar, gorra, capelina etc.

– Banyador
– Farmaciola (VASELINA, esparadrap, sèrum fisiològic, gases, tisoretes, bena i apòsits per les butllofes). També recordeu – que nosaltres no podem administrar analgèsics ni medicaments de cap tipus, per tant si algú en necessita n’haurà de dur.
– 5 mudes
– 5 samarretes
– 5 parells de mitjons
– Higiene personal -pots petits-
– Sabó per rentar roba (pot petit)
– Gorra. Imprescindible!
– Ulleres de sol
– Crema protectora solar. Imprescindible! Aftersun, per què no?
– Capelina o similar
– 1 jersei
– 1 pantaló llarg
– Calçat per caminar. No cal botes de muntanya però tampoc espardenyes. NO ESTRENEU SABATES NOVES, us faran mal!
– Sandàlia o calçat lleuger i poc tapat, per quan arribeu de caminar
– Plat, coberts, got o tassa, tovalló i drap eixugar
– Tovallola (el Decathlon en té unes petites molt útils i de poc pes)
-Sac de dormir, estora per dormir a terra
– Llanterna o frontal (per veure dintre el poliesportiu a la nit)
– Cantimplora (millor isotèrmica)
– Us regalaran una bateria externa per carregar mòbils
– NO es pot portar aparells electrònics de música
– Els mòbils estan reservats a les estones lliures. Entenem que fer el camí no és una estona lliure: cal dur-lo encès per si passa alguna cosa, o fer alguna foto o vídeo.

– Podeu combinar-vos per portar una regleta per carregar els mòbils, ja que hi haurà pocs endolls.

-Mascareta per autobús

ITINERARI

29 juliol per la nitViatge en bus
30 juliolArribada a Lugo + tarda cultural i Missa d’enviament
31 juliol al 3 d’agostCamí de Sant Jaume (uns 100km) – 4 etapes
3 d’agost al 7 d’agostDies a Santiago de Compostela – PEJ’22
7 d’agost al 8 d’agostViatge de tornada. Sortim el diumenge després de la missa final (a la tarda) i arribem a Barcelona a la matinada del dia 8 d’agost

Qui pot venir?

Destinada a tots els joves entre 16 i 35 anys. Tingues present que ens separarem en diferents grups per edat: adolescents (16-18), joves (18-24) i joves adults (25-35).

En què consistirà?

Primer, caminarem quatre dies des de Lugo fins a Santiago. Després ens sumarem a milers de joves a Santiago, un esdeveniment únic on hi haurà tallers, concerts, eucaristies, pregàries, turisme…

Què és?

Com ja és tradició en els anys sants compostel·lans, des de la Conferència Episcopal Espanyola, s’organitza un Pelegrinatge per a totes les delegacions de joventut fins a la tomba de l’apòstol Sant Jaume.