Què fem?

Filtres

20221207

Voluntariat amb ferits de guerra

Acompanyants, Edats, Joves Adults

Acompanyar a ferits de guerra

Busquem joves d’entre 24 i 35 anys que vulguin acompanyar a ferits de guerra d’Ucraïna.

20220909

Marxem a Mallorca
Edats, Joves Adults

Marxem a Mallorca!

9-11 setembre. Cap de setmana per a joves adults. Anem a demanar la intercessió del Bisbe Toni en aquest nou curs.

20220729

Santiago de Compostela

Pelegrinatge Europeu de Joves

No et perdis el pelegrinatge a Santiago de Compostel·la del 29 de juliol – 8 d’agost amb milers de joves de tot Espanya.

20220706

Seminari Conciliar de Barcelona

Grup Joan Roig (Joves-adults)
Edats, Joves Adults

Trobada amb Mn. Domènec Melé

6 de juliol. Seminari Conciliar de Barcelona Un punt de trobada per a tots els joves-adults (24–35 anys).

20220618

Basílica de la Sagrada Família

Vetlla Eucarística Diocesana del Corpus

Dissabte 18 de juny, de 21 a 23 h, a la Vetlla Eucarística Diocesana del Corpus, a la Basílica de la Sagrada Família.

20220528

Col·legi Lestonnac de Barcelona

Connecta: Olimpíades

Una jornada lúdica amb altres adolescents catòlics d’entre 14 i 17 anys, on compartir la fe i donar-ho tot en el joc.

20220521

La Salle Bonanova

Betel22: buscant comença tot

Betel neix com una jornada on joves de 18 a 30 anys es reuneixen per viure una experiència de Déu a través de ponències, música i pregària.

20220504

Parròquia Sagrada Família

Grup Joan Roig (Joves-adults)
Joves Adults

Trobada amb el Cardenal Omella

«L’autèntica missió de l’Església i dels cristians», el 4 de maig amb el Cardenal Joan Josep Omella

20220401

Sant Julià Casa de Colònies

Joves Adults

Jornades Grup Joan Roig

Marta Rodríguez doctora en antropologia per la Pontificia Universidad Gregoriana, amb una tesi sobre les arrels filosòfiques dels diferents models de gènere.

20220318

Casa Sagrada Família de Vallvidrera

Joves

Exercicis Espirituals amb Joves

Del 18 al 20 de març, exercisis espirituals per a joves (18-24 anys) predicats pel bisbe Javier.

20220306

Basílica Sagrada Família

Cardenal Tagle_Sent la Creu

Sent la Creu de Filipines

Un any més, Sent la Creu de Filipines i comença la Quaresma amb joves de tota la diòcesi. Aquest any tenim el privilegi de ser acompanyats pel cardenal Tagle.

20220305

Auditori Fòrum CCIB

Esglesia Jove Barcelona Cardenal Tagle
Acompanyants, Joves, Joves Adults

Acollir i acompanyar en un món canviant

Una conversa amb cardenal Tagle dirigida a educadors d’infants i de joves. El dissabte 5 de març a l’Auditori Fòrum CCIB.

20220225

Casa de colonias Mogent

Connecta: convivències

Si ets adolescent, aquest febrer tens l’oportunitat de desconnectar del món per a poder connectar amb el Senyor!

20220128

Santuari de la Nostra Senyora del Sagrat Cor

Vetlla pregària pel Bisbe Toni

Ara més que mai, acompanyem al nostre Bisbe en aquests moments delicats

20220120

Seminari de Barcelona

Acompanyants

Trobada capellans acompanyants de joves

Per a tots els capellans acompanyants de joves… El pròxim 20 de gener serà convidat Fran Ramírez, resopnsable del sector de l’Acció Catòlica General

20211223

Parròquia Santa Anna

Connecta: Amb els pobres

Aquest 23 de desembre vine amb la resta d’adolescents de la diòcesi de Barcelona i acompanya els pobres de la ciutat.

20211216

Basílica Sant Josep Oriol

Joves

Nadal amb joves

Aquest 16 de desembre celebrarem el nadal amb tots els joves de la diòcesi de Barcelona amb una eucaristia! T’hi esperem! Data Dijous, 16 de desembre Hora 20.00h […]

20211212

Basílica de la Sagrada Família

Pregària de Taizé a la Sagrada Família

Amb la presència del germà Alois, prior de Taizé i altres germans de la Comunitat el 12 de desembre!

20211207

Basílica de la Mercè

Vetlla Immaculada

Un altre any tenim la sort de poder anunciar que el 7 de desembre tindrà lloc la Vetlla Immaculada

20211127

Parròquia Sant Carles Borromeu

Joves, Joves Adults

Worship Music Training

Un dia sencer per aprendre i aprofundir en el sentit de la lloança, posant en pràctica els talents musicals.